הגיע הזמן להתרענן

כן, שמתם לב כבר שאני לא ממש מעדכן כאן. זה מה שקורה כשאתה פותח בלוג ביקורות קולנוע ומגלה כמה נמאס לך מביקורות קולנוע. לכן, עד שאתאפס על עצמי ועל מה אני באמת מחפש בביקורות קולנוע, החלטתי לפתוח עמוד טמבלר, שם אוכל לחלוק אתכם את כל מה שאני מוצא שמעניין באינטרנט. אז שמרו בקורא האר אס אס שלכם
http://cusamano.tumblr.com

בואו לבקר אותי בפורמט החדש של הבלוג. אל תדאגו, אני אחזור לכתוב גם ביקורות ארוכות מנומקות וכיפיות. ומי יודע, אם אצליח לשכנע את אורי, אולי נחזור להקליט גם פודקסטים.

אז אל תלכו לשום מקום. אתם יודעים, חוץ מלבלוג החדש.

~ של cusamano ב- יוני 3, 2010.

כתיבת תגובה

 
