זה לא פוסט פתיחה

זהו. אני צריך לכתוב. למה? כי המסגרת הנוכחית שלי עדיין לא נותנת לי מספיק במה. לא רוצה להתלונן בפני האנשים הנהדרים בעכבר העיר, בכל זאת הם קיבלו בחור חסר ניסיון והם עדיין מנסים לתת לו להתבטא מידי פעם, אבל לגרפומנים אמתיים זה פשוט לא זה. יש יותר מידי אנשים שעוד לא שיבחתי, ויש יותר מידי אנשים שעוד לא העלבתי. ואני רק אקדוחן בודד במערב, מחכה לאויב שאוכל להוריד בשוט אחד ולהציל את העיירה. לזכות בגברת החסודה שבבר? אפשרי. תשאירו לי תגובה ואחזור אליכן לאחר השקיעה.

פה מדברים על קולנוע, אבל לא רק. כי קולנוע לבדו הוא כבר לא קולנוע. ויש יותר מידי דברים שצריך לעסוק בהם. אז רק נגיד תודות ונתחיל בעבודה-

הבלוג הזה הוקם בעזרתה ותמיכתה של שרון גפן. אני קד לך קידה. השם של הבלוג נבחר לאחר שיחה עם אורי שחורי, שהוא גם קאובוי אמיתי, כמו שהיו עושים אותם פעם. תודה לך. מעבר לשם, הנחתת עליי רוח השראה שאין שניה לה. אני חייב להודות שאני גם חשבתי רבות לפתוח בלוג אחרי שמצאתי את עצמו מתמלא בקנאה מול בלוג הפיראנה קארינה וכתיבתו הנפלאה של אהרון קשלס.  וכמובן שאי אפשר לדבר על השראה בלי סינמסקופ ויאיר רוה- ביום הולדת של הבלוג ציין יאיר שהוא היה רוצה לראות יותר בלוגים על קולנוע בנוף ארצנו. הנה- אני מרים את הכפפה. עכשיו אני מרגיש מוכן למשימה- גם אם היא תהיה להפציץ אסטרואיד ענק כשהראש עסוק במיזמוזים עם ליב טיילר. אז… שנתחיל?

אנחנו פותחים עם הקשר בין ג'ים ג'רמוש החדש לרובוטריקים 2. עוד מעט על דפי בלוג זה. הישארו עימנו.

~ של cusamano ב- ספטמבר 7, 2009.

תגובה אחת to “זה לא פוסט פתיחה”

  1. נשמה בהצלחה. מקווה שאתה מתכוון לחלוק את רשימת הסרטים שבכוונתך לראות במרתון ביום כיפור.

להשאיר תגובה

 
